Întrebări frecvente

Când voi primi checkin-ul online?

Checkin-ul online poate fi efectuat cu 24h (în unele cazuri 48h) până la 3-4 h înainte de zbor. Fii sigur că-l vei primi în timp util și va fi disponibil pentru descărcare cel târziu 3 ore înainte de zbor. Dacă nu dorești să aștepți, poți efectua procesul de check-in online singur, apăsând aici.

Cum pot rezerva un loc anume în aeronavă?

Alegerea unui loc în aeronava se poate face atât în momentul rezervării, cât și în momentul checkin-ului. Procesul implică un cost adițional, în funcție de poziția aleasă în aeronavă (lângă fereastră, la margine, loc cu spațiu suplimentar pentru picioare, loc prioritar în fața cabinei, etc.). Contactează un agent dacă ai nevoie de ajutor la selectarea unui loc.

Cum găsesc cel mai bun tarif pentru o destinație?

Pentru a găsi cel mai bun preț la bilete de avion folosește calendarul Zbor.md. Acesta îți permite să selectezi un interval de călătorie și să alegi perioada de ședere (ex. 3 nopți). În urma căutării, calendarul îți va arăta cele mai avantajoase date pentru o călătorie dus-întors în acea perioadă.

Cum rezerv un bilet de avion?

Poți rezerva un bilet de avion online ușor și rapid pe Zbor.md. Dacă întâmpinai dificultăți sau ai nevoie de sfatul expertului, contactează un agent ca să te ajute cu rezervarea.

Care sunt modalitățile de plată a biletelor de avion?

Cea mai rapidă metodă de plată a biletelor de avion este plata online prin card bancar. Dacă nu dispui de un card bancar, poți efectua plata printr-un transfer la bancă.

Care este termenul limită a unei rezervări?

Prețul biletelor de avion depinde de disponibilitatea acestora și nu poate rămâne garantat neschimbat pentru o perioadă lungă de timp. O rezervare de bilete de avion va rămâne activă de la 30 minute până la 24-48 h, în funcție de compania aeriană aleasă și alte criterii. Unele companii aeriene, însă, nu permit blocarea locurilor și respectiv, nici a prețurilor. În astfel de cazuri, după finalizarea rezervării vei fi informat că prețul se poate modifica în orice moment, prin urmare, îți vom recomanda să faci plata cât mai curând posibil.

Sunt permise moficări la bilete de avion?

Da, sunt permise. Însă orice modificare adusă biletelor de avion implică o taxă suplimentară. Contactează un agent în privința modificărilor necesare.

Este permisă anularea/rambursarea biletelor de avion?

Regulile companiilor aeriene de cele mai multe ori sunt restrictive. Prin urmare, rambursarea este permisă fie cu aplicarea unei penalități, fie se permite doar rambursarea taxelor de aeroport. Unele companii aeriene restricționează și rambursarea taxelor de aeroport, astfel pasagerul nu poate recupera nimic din costul biletului. Contactează un agent pentru a verifica cu exactitate dacă este permisă rambursarea pentru biletul tău și care ar fi suma spre rambursare.

Ce să fac dacă nu am primit biletul electronic?

Dacă nu găsești biletul tău în INBOX, te rugăm să verifici căsuța SPAM. Dacă nu l-ai găsit nici acolo, contactează-ne la +373 22 844 111 pe telefon/whatsapp sau solicită printr-un e-mail la info@zbor.md să ți se retrimită biletul, indicând adresa ta electronică.

Zbor.md
Ne poți găsi și aici:

EMA Plus Solutions S.R.L. Registrul Comerțului J40/19757/2017 | CUI RO38540407 Victoria Business Park, mun. București, Șoseaua București-Ploiești nr73-81, etajul 4,clădirea nr.4, biroul 20, 013685

Licenta de turism: 3/22.10.2018
© Zbor.md, 2024