City break-uri gratuite: În fiecare sezon, angajații Zbor.md sunt implicați în diverse activități de teambuilding în străinătate din contul companiei
3601

City break-uri gratuite: În fiecare sezon, angajații Zbor.md sunt implicați în diverse activități de teambuilding în străinătate din contul companiei

Serghei Cucereavîi lucrează deja de 15 ani în companie și este unul dintre cei mai longevivi angajați. Acesta se declară totalmente mulțumit de oportunitatea oferită de Zbor.md. Recent, colegul nostru a vizitat Praga într-un city break.

„M-am simțit foarte bine când am aflat că am fost selectat pentru a pleca în această mini-aventură. Am venit din city break cu impresii foarte bune. Totodată, mi-am cunoscut colegii mai bine. Deja știu cum este fiecare și ce teme pot aborda cu ei”, ne-a povestit Serghei care a mai fost și în alte călătorii alături de colegi.

Anastasia Verdeș a fost și ea într-un city break în unul dintre cele mai romantice orașe ale lumii - Paris.
„Sunt o norocoasă și sunt uimită că am câștigat, pentru că la astfel de chestii nu prea am noroc. În calitate de agent ticketing în domeniu, am văzut care sunt etapele unui pasager de la primul pas în aeroport până la ultimul pas la orașul de destinație. Cu colegii am făcut o echipă bună, iar în fiecare seară organizam un meeting în care făceam planul pentru a doua zi pentru a nu pierde niciun moment. Așa tip de deplasări aș zice eu că ne unesc. Chiar dacă nu tot timpul ne înțelegem în legătură cu anumite aspecte, per final găsim un compromis. Cred că trebuie mai des de organizat așa tip de activități pentru ca fiecare un pic să se relaxeze, dar și să examineze lucrul fiecărui aeroport - pentru că acesta ne este domeniul!”, a relatat entuziasmată Anastasia.

Directorul general Zbor.md, Victor Afteni, susține că această tradiție a fost inspirată de la companiile aeriene și are ca scop crearea unui angajat pregătit multilateral pentru a satisface nevoile clientului agenției de bilete de avion.

„Este o tradiție destul de veche începută de companiile aeriene, pentru a cunoaște procesul de vindere a biletului de avion și a procesului în care pasagerul ajunge la aeroport, la destinație și apoi acasă. Angajatul trebuie să știe nu doar să vândă, dar și în ce constă fiecare rută. Este mai profesionist când vinzi bilete de avion și cunoști aeroporturile din Istanbul, Barcelona, Varșovia sau altele și poți da sfaturi clienților”, ne-a povestit directorul general Zbor.md.

Deși compania suportă anumite cheltuieli pentru a întreprinde aceste city break-uri, Victor Afteni se arată extrem de
mulțumit că poate ajuta la dezvoltarea profesională a propriilor angajați, care aduce implicit succes și prestigiu companiei.