plane-in
swap
plane-out
×
plane-in
swap
plane-out
×
plane-in
swap
plane-out
×
persons
Adulți
12+ ani
1
Copii
2-12 ani
0
Bebeluși
0-24 luni
0
protection

Garanția Zbor.md

Pentru ca să beneficiați de cel mai bun serviciu posibil, oferim clienților noștri o politică exclusivă și unică cu privire la schimbarea, întârzierea și anularea zborurilor, numită Garanția Zbor.md.

Scopul programului nostru de servicii Garanția Zbor.md este să Vă asigurăm, pe cât este posibil, călătorii confortabile și fără întreruperi. Pentru a atinge acest scop, Vă asigurăm că în cazul reprogramării, întârzierii sau anulării zborului(urilor) Dvs., în cazul activării Garanției Zbor.md, Vă vom oferi un zbor(uri) alternativ(e) rezonabil(e) sau alte mijloace de transport spre destinația Dvs. sau o rambursare a prețului pe care l-ați achitat pentru orice bilet(ete) la avion pe care nu l-ați (le-ați) utilizat.

Cu toate acestea, rețineți că Garanția Zbor.md este valabilă doar în cazurile în care zborul(urile) Dvs. este (sunt) reprogramat(e), întârzie sau este (sunt) anulat(e) din cauza unor factori, care pot să apară în decursul obișnuit al zborului. Ca atare Garanția Zbor.md poate fi aplicată limitativ în situațiile producerii impactului forței majore. Mai mult, Garanția Zbor.md nu poate fi aplicată în cazurile în care introduceți orice modificări în orarul(ele) de zborul fără aprobarea noastră prealabilă.

Garanția Zbor.md este divizată în două categorii, în funcție de gravitatea lor:

Scenariul A (mai mult de 48 de ore înainte de plecare)

Mai mult de 48 de ore înainte de plecare - Garanția Zbor.md se aplică numai în cazul unei schimbări sau anulări a oricărui(or) zbor(uri) anunțat(e) cu mai mult de 48 de ore înainte de primul zbor al Dvs., motiv pentru care ați putea să nu ajungeți la destinația Dvs., sau sosirea la destinația Dvs. este amânată cu mai mult de 24 de ore față de sosirea inițial programată, adică din cauza unei schimbări(lor) sau anulări(lor) de zborul veți rata conexiunea(ile) de zbor sau zborul(urile) Dvs. ar putea fi anulat(e).

În acest caz, dacă aflați despre o schimbare sau anulare a zborului(lor) Dvs. conform Scenariului A, trebuie să ne informați despre această schimbare sau anulare, fără întârziere nejustificată, prin telefon, e-mail sau prin intermediul serviciului de chat online disponibil pe site-ul nostru. Dacă nu ne informați despre o astfel de schimbare(ări) sau anulare(ări) de zbor fără întârziere nejustificată, nu aveți dreptul la Garanția Zbor.md. Dacă ne informați mai întâi despre schimbarea sau anularea zborului(urilor) Dvs. conform Scenariul A, Vă vom contacta într-un termen rezonabil, după ce vom afla mai multe despre o astfel de schimbare(ări) sau anulare(ări) de zbor. După ce ne informați despre schimbarea(ări) sau anulare(ări) de zbor conform Scenariului A, Vă oferim una dintre următoarele soluții, exclusiv la discreția noastră:

  • Vom căuta un zbor alternativ pentru ca să ajungeți la destinația Dvs. Dacă găsim o alternativă rezonabilă, Vă oferim un zbor(uri) alternativ(e) sau alte mijloace de transport la destinația Dvs. cheltuielile aferente fiind achitate doar de noi. Dacă nu vom putea cumpăra bilet(e) la zbor(uri) alternativ(e) oferit(e) sau alte mijloace de transport pentru Dvs. on-line, puteți cumpăra biletul(ele) respectiv(e) la mijlocul de transport alternativ, astfel cum am convenit cu Dvs., la aeroport și Vă returnăm prețul oricărui(or) astfel de bilet(e). Totuși rețineți, că noi nu vom achita nici un serviciu sau actualizare suplimentară a biletului(elor) alternativ(e) pe care l-am (le-am) achitat.
  • Vă vom oferi o rambursare a prețului pe care l-ați achitat pentru toate biletele de avion neutilizate spre destinația Dvs.: această soluție este cel mai probabil să fie oferită în cazul în care nu putem să Vă oferim un mijloc de transport alternativ rezonabil.

Sunteți obligat(ă) să ne răspundeți de îndată ce primiți informații despre soluția(iile) oferită(e), dar în toate cazurile, cel târziu în termen de 24 de ore de la expedierea primului nostru aviz prin care Vă oferim opțiunea(ile), sau în orice termen rezonabil mai scurt, înainte de timpul plecării programate a următorului zbor. După expirarea acestui termen de 24 de ore acordat pentru răspuns, această ofertă este nulă, astfel nu veți avea dreptul la Garanția Zbor.md.

Scenariul B (mai puțin de 48 de ore înainte de plecare)

Mai puțin de 48 de ore înainte de plecare - se aplică numai unei întârzieri(lor) sau anulări(lor) zborului(urilor) anunțat(e) cu mai puțin de 48 de ore înainte de primul zbor al Dvs., motiv pentru care ați putea să nu ajungeți la destinația Dvs., sau sosirea la destinația Dvs. este amânată cu mai mult de 24 de ore față de sosirea inițial programată, adică din cauza unei întârzieri(lor) sau anulări(lor) zborului(urilor) veți rata conexiunea(ile) de zbor sau zborul(urile) Dvs. ar putea fi anulat(e).

În acest caz, dacă aflați despre o întârziere(i) sau anulare(i) a(ale) zborului(urilor) Dvs. conform Scenariului B, trebuie să ne informați despre această întârziere(i) sau anulare(i) a(ale) zborului(urilor), fără întârziere nejustificată, prin telefon/viber/chat online în timpul orelor de lucru, iar in afara programului trebuie sa ne scrieți un email la info@zbor.md, toate datele de contact fiind disponibile și pe site-ul nostru. Dacă nu ne informați despre o astfel de întârziere(i) sau anulare(i) a(ale) zborului(urilor) fără întârziere nejustificată, nu aveți dreptul la Garanția Zbor.md. Dacă ne informați mai întâi despre întârzierea(ile) sau anularea(ile) zborului Dvs. conform Scenariului B, Vă vom contacta într-un termen rezonabil, după ce vom afla mai multe detalii despre aceasta(ea).

După ce aflăm despre schimbarea(ările) sau anulare(ările) zborului conform Scenariului B, puteți selecta una din următoarele soluții la discreția Dvs.:

  • Vom căuta transport alternativ la destinația Dvs. și dacă găsim o alternativă rezonabilă, Vă oferim un zbor(uri) alternativ(e) sau alte mijloace de transport la destinația Dvs. cheltuielile aferente fiind achitate doar de noi. Dacă nu vom putea cumpăra bilet(e) la zbor(uri) alternativ(e) oferit(e) sau alte mijloace de transport pentru Dvs. on-line, puteți cumpăra biletul(ele) respectiv(e), astfel cum am convenit cu Dvs., la aeroport și Vă returnăm prețul biletului(elor) respectiv(e). Dacă nu vom putea găsi un zbor(uri) rezonabil(e) alternativ(e) sau alte mijloace de transport, din cauza unei diferențe de preț disproporționale între transportul potențial alternativ și prețul inițial al biletului(elor) de avion neutilizat(e), putem să convenim cu Dvs. asupra unei contribuții proporționale din partea noastră la achitarea costurilor legate de transportul alternativ. Această opțiune va fi determinată în dependență de caz. Totuși rețineți, că noi nu vom achita nici un serviciu sau actualizare suplimentară a biletului(elor) alternativ(e) pe care l-am (le-am) achitat. În cazuri excepționale, atunci când zborul(urile) este (sunt) anulat(e) sau ratați conexiunea(ile) de zbor din cauza unei întârzieri de zbor și nu puteți să ne contactați să ne informați despre aceasta, puteți cumpăra biletul(ele) la transport alternativ, fără a conveni cu noi în prealabil și Vă vom returna prețul acestui(or) bilet(e) pentru transportul alternativ în mărime dublă a prețului inițial al biletului(elor) de avion neutilizat(e) spre destinația Dvs. Rețineți că aveți dreptul la această returnare a banilor numai după ce ne acordați dovezi suficiente în formă scrisă că ați cumpărat biletul(ele) la transportul alternativ până la destinația Dvs., împreună cu dovada întârzierii sau anulării zborului Dvs. inițial.
  • Vă vom restitui prețul pe care l-ați achitat pentru toate biletele de avion neutilizate în drumul spre destinația Dvs. Ar trebui să optați pentru această soluție, în cazul în care nu putem să Vă oferim un transport alternativ rezonabil. Sunteți obligat(ă) să ne comunicați ce ați ales imediat după primirea informațiilor noastre despre soluția oferită, dar în toate cazurile, cel târziu în termen de 24 de ore de la expedierea avizului nostru sau în orice interval de timp rezonabil mai scurt, înainte de ora plecării programate a primului zbor care urmează. După expirarea acestui termen de 24 ore pentru răspunsuri, oferta expiră și nu mai aveți dreptul la Garanția Zbor.md.

Rute cu destinații multiple – În cazul unei întârzieri, schimbări sau anulări a zborului(rilor), care va afecta toate zborurile Dvs. o parte din călătoria Dvs., vom încerca să găsim o rută alternativă spre punctul intermediar de destinați a Dvs. Dacă aceasta nu este posibil, și nu puteți începe călătoria Dvs. și nu ați început nici unul din zborurile rezervate pentru ruta Dvs., puteți solicita o rambursare a tuturor zborurilor prevăzute pentru partea în cauză a călătoriei Dvs.

Comunicarea și avize - Toate răspunsurile la orice ofertă de transport alternativ trebuie să le primim nu mai târziu de 48 de ore după ora oficială stabilită a expedierii avizelor respective. Dacă nu răspundeți la aceste avize sau dacă Dvs. nu răspundeți în termenul menționat anterior de 48 de ore, luați în considerare faptul că solicitarea Dvs. a Garanției Zbor.md nu mai este valabilă.

Serviciile suplimentare Zbor.md - Serviciile specificate mai jos pot fi solicitate în cazul Scenariului B în cadrul Garanției noastre Zbor.md. Aceste servicii pot fi activate de către departamentul nostru de Relații cu clienții atunci când îl contactați în legătură cu o întârziere sau anulare a zborului. Cu toate acestea, rețineți că nu aveți dreptul să înaintați nici o pretenție justificată legată de prestarea acestor servicii suplimentare, deoarece toate aceste servicii sunt exclusiv la discreția noastră și trebuie să fie convenite în prealabil după ce contactați departamentul nostru de Relații cu clienții. Rețineți, de asemenea că, în cazul activării acestor servicii suplimentare, va trebui să achitați cheltuielile de utilizare a acestor servicii suplimentare și să ne prezentați o chitanță(e) ca dovadă a cheltuielilor Dvs. Vă vom rambursa costurile pe baza cestor chitanțe până la suma specificată mai jos.

Cazarea pe o noapte – Puteți solicita această opțiune dacă zborul Dvs. a întârziat sau a fost anulat imediat, iar Dvs. ați rămas blocat(ă) la aeroport timp de o noapte, iar zborul Dvs. alternativ este programat după miezul nopții (00:00) și trebuie să stați la aeroport timp de peste 8 ore. Vă putem oferi bilete de cazare dacă ați acceptat o schimbare pe care am oferit-o cu un zbor care pleacă a doua zi. Ați putea rezerva o cameră la hotel și solicita o rambursare totală de până la 50 € pentru fiecare pasager, indiferent de numărul de nopți.

Transport alternativ – Dacă nu putem să Vă rezervăm o conexiune de zbor pentru că a) toate biletele la zborurile rezonabile sunt vândute și/sau b) pentru ziua respectivă o astfel de călătorie nu există, putem să căutăm zboruri alternative la alte aeroporturi din regiune. În acest caz și dacă toate costurile sunt convenite în prealabil prin intermediul departamentului nostru Relații cu clienți, putem contribui la achitarea costului mijlocului de transport pe care l-ați ales pentru transfer între aeroporturi. Acesta poate fi un tren, autocar sau taxi și va include toți pasagerii care și-au rezervat bilete prin intermediul nostru. Limita maximă superioară pentru acest mijloc de transport alternativ va fi de 100 €, inclusiv toți pasagerii.

Compensarea cheltuielilor pentru masă și băuturi – Dacă conexiunea Dvs. de zbor întârzie cu mai mult de 4 ore, suntem dispuși să compensăm costul băuturilor răcoritoare, dar nu mai mult de 10 euro pe pasager cu bilet rezervat pe itinerariul Dvs. prin intermediul nostru.

Dacă o companie aeriană și/sau aeroport vă oferă oricare dintre alternativele menționate mai sus, nu avem nici o responsabilitate pentru orice compensare și/sau rambursare în viitor.